Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Andres

Andrés Brink Pinto

Vikarierande universitetslektor

Andres

From Knowing the Canon to Developing Skills : Engaging with the Decoding the Disciplines Approach

Författare

  • Andrés Brink Pinto
  • David Larsson Heidenblad
  • Emma Severinsson

Redaktör

  • Johanna Bergqvist Rydén
  • Anne Jerneck
  • Jessika Luth Richter
  • Karin Steen

Avdelning/ar

  • Historia
  • Genusvetenskapliga institutionen
  • Avdelningen för modevetenskap

Publiceringsår

2020-12

Språk

Engelska

Sidor

75-84

Publikation/Tidskrift/Serie

Interdisciplinary pedagogy in higher education : Proceedings from Lund University's Teaching and Learning Conference 2019

Dokumenttyp

Del av eller Kapitel i bok

Ämne

  • History
  • Didactics

Conference name

Lund University's Teaching and Learning Conference 2019

Conference date

2019-11-07 - 2020-11-07

Conference place

Lund, Sweden

Status

Published

Projekt

  • Historieundervisning för framtiden. En historiepedagogisk studie av studenters lärande inom högre utbildning

ISBN/ISSN/Övrigt

  • ISBN: 978-91-89213-40-1